Pakendikeskus jagas eile peale riigikogu kliimaneutraalsuse arutelul toimunud Tarmo Kruusimäe prohmakat terava sõnumiga reklaami: "Tarmo, vahendid kaamera kinniteipimiseks leiad meilt!"

Reklaami autoriks on Tabasco Rock'n'roll reklaamiagentuur. Agentuuri juhi Oliver Lombi sõnul tuleb enda kliente lihtsalt pidevalt meeles pidada ning kui potentsiaalne seos tekib, tuleb paralleelselt suhelda nii disaineri kui ka kliendiga, et asi võimalikult ruttu üles saada. "Selle konkreetse lahendusega olime nii enesekindlad, et kinnitasime kliendile, et see on 100% viral. Nii ka läks." Kuna poliitikute sõbralik tögamine on kogu maailmas populaarne, siis võime vaid ette kujutada, milline tähelepanu oleks sellel teemal ja reklaamil siis, kui inspiratsioon olnuks näiteks mõni USA poliitik, räägib agentuuri juht.

"Ühtlasi on see taaskord tõestus, et loeb osavus mitte eelarve. Usun, et seda reklaami on tänaseks näinud mitu korda suurem arv inimesi kui mõnda väga suure eelarvega kampaaniat. Loovus ja raha pole korrelatsioonis, " tõdeb Oliver Lomp.

Kuvatõmmis: Facebook