Jaanuaris ostis tarbijavaidluste komisjoni poole pöördunud inimene endale Starcomi kauplusest kõrvaklapid. Tema sõnul tekkisid kasutamisel defektid - üks klapp enam ei töötanud ja teine edastas heli väga vaikselt. Klient otsustas viia kõrvaklapid garantiisse. Tema sooviks oli, et kõrvaklapid kas asendatakse või parandatakse.

Pood oli aga seisukohal, et garantiisse antud kõrvaklapid ei ole ostetud nende kauplusest, seega ei pea nad ka klappide paranduse eest vastutama. Poe klienditeenindajal oli lihtne teha selgeks, et tegemist ei ole neilt pärit kõrvaklappidega, kuna garantiisse toodud klappide seerianumber ei kuulu kaupleja toodete hulka. Pood esitas ka komisjonile andmed, milliste seerianumbrite kõrvaklappe oli ostetud jaanuaris sel kuupäeval ja nende hulgas ei olnud garantiisse toodud kõrvaklappe. Seega esitas ostja poele valed kõrvaklapid.

Kokkuvõtteks jättis tarbijavaidluste komisjon kliendi nõude rahuldamata. Kui vaidlevad pooled otsusega ei nõustu, on neil õigus pöörduda sama vaidluse läbivaatamiseks maakohtusse.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid