Huawei Mobile Service’i (HMS) äriarenduse juhi Vitali Donskoi sõnul oli Bolt üks esimesi suuremaid kaubamärke, mis Huawei ametliku rakendustepoega liitus. „Tänu Huawei telefonide suurele kasutajaskonnale on AppGallery andnud Boltile võimaluse suurendada oma kliendibaasi märkimisväärselt – vähem kui aastaga on rakendus kogunud kokku ligi 4 miljonit allalaadimist, mis tõestab, et see on kasutajate seas väga populaarne,“ selgitab Donskoi.

2018. aastal turule tulnud AppGallery on kiiresti tõusnud maailmas suuruselt kolmandaks ametlikuks rakendustepoeks, kus on 530 miljonit igakuist aktiivset kasutajat. Viimase aastaga on AppGallery kasv Euroopas olnud 61,5 protsenti ja see on jõudnud enam kui 42 miljoni inimeseni.

Tarbijate vajadustele vastamine

Donskoi sõnul oli Bolt Foodi käivitamine ning rakenduse integreerimine Huawei rakendustepoodi oluline verstapost mõlema ettevõtte jaoks, kuna reageeriti otseselt tarbijate vajadustele ja enneolematule nõudlusele: „Viimased aastad on olnud murrangulised selles osas, kuidas tellitava toidu kohaletoimetamine tänu mobiilsele tehnoloogiale on arenenud. Ülemaailmne pandeemia on seda muutust veelgi kiirendanud.“

Vitali Donskoi

Praeguseks kahekümnes riigis üle maailma esindatud Bolt Food on teinud ühe aastaga läbi märkimisväärse ja kiire kasvu. Teenus on saadaval 40 linnas nii Euroopas kui ka Aafrikas ja uusi Euroopa linnu lisandub veelgi.

Bolt Food on seadnud eesmärgiks pakkuda konkurentsitihedal toidu kohaletoimetamise turul taskukohast teenust, andmata seejuures järele kvaliteedis. Hinnanguliselt on Bolti toidu kohaletoimetamise hind keskmiselt kuni 25 protsenti madalam kui tema konkurentidel, mistõttu on teenus tarbijatele ainuüksi hinna osas hea valik. Erinevalt teistest samalaadsetest rakendustest aitab Bolti varasem kogemus sõidujagamise teenusega tagada, et nende tarned oleksid täpsed, kiired ja usaldusväärsed.

Kohalike teenuste tähtsus

„Osaliselt seisneb Bolti populaarsus AppGallerys kindlasti ettevõtte võimes omaks võtta Huawei „glokaalne“ strateegia. See tähendab, et Huawei tähelepanu keskmes on rakendused, mis on loodud selleks, et pakkuda inimestele kohalikku, kättesaadavat ja kvaliteetsetet teenust. Bolt Food on näidanud üles sarnast lähenemisviisi, pöörates suurt tähelepanu klientide kasutajakogemuse pidevale parendamisele, laiale tootevalikule, kiirele kohaletoimetamisele ja taskukohasele hinnatasemele,“ kommenteerib Donskoi.

Äriarenduse juht lisab, et Bolt Food on esimene kohalikul tasandil HMS-iga täielikult integreeritud toidutellimise rakendus. Samas on tegemist värskeima lisandusega kõrge profiiliga rakenduste seas, mis on spetsiaalselt ehitatud ja kohandatud miljonitele tarbijatele, kes kasutavad Huawei uusimaid HMS-seadmeid, näiteks P40, Mate 40 või Mate 30 seeria tooteid.

Tarbijateni jõudmine

„Toidutellimisrakendusele veelgi suurema hulga tarbijate kaasamiseks korraldavad Bolt ja Huawei koostöös mitmeid reklaamikampaaniaid. See hõlmab näiteks AppGallerys spetsiaalseid avakuva vaateid, bännereid, märksõnade otsingut, klikimäärade tõstmist ja teavitusi kasutajatele kogu Kesk- ja Ida-Euroopas ning valitud riikidele Lääne-Euroopas ja mujal maailmas. Huawei toetab Bolt Foodi lisaks ulatusliku reklaamikampaaniaga kolmandate poolte rakendustes ja Huawei enda kohalikes rakendustes, samuti teeme ühiseid sotsiaalmeedia kampaaniad,“ loetleb Donskoi viise, kuidas Huawei rakenduse reklaamimisse panustab.

Donskoi sõnul on Bolti toetamine hea näide Huawei pühendumusest aidata kaubamärkidel ja arendajatel kasvada ning oma äriedu AppGallery kaudu realiseerida: „Huawei eesmärk on pakkuda kõigile rakenduse pakkujatele ühest kohast terviklikku operatiivset tuge, mis hõlmab kogu tsüklit alates ideest, arendamisest ja levitamisest kuni töötamise ning andmeanalüüsini välja. Igas riigis töötab meil eraldi meeskond, kes toetab kohalike äppide arendajaid sisu ühildamisel Huawei seadmetega.“

„Oleme loonud partnersuhted juba 2,3 miljoni arendajaga üle maailma ja tegutseme aktiivselt selle nimel, et lisada AppGallery platvormile üha enam olulisi kohalikke äppe, mida inimesed on harjunud igapäevaelus kasutama,“ lisab Donskoi lõpetuseks.