Omniva erakliendi segmendi juhi Sandra Kruseli sõnul peaksid kõik pakisaajad oma pakile võimalikult ruttu järgi tulema, sest ainult nii on võimalik pakijärjekordi vältida. „Kuna tänavu on pakke poole rohkem kui mullu kevade ajal, siis täidame enamikku pakiautomaate mitmeid kordi päevas. Paratamatult saab pakiautomaati panna täpselt nii palju pakke kui neid on vahepeal klientide poolt ära võetud,“ selgitas Krusel. „Seega kui kõik pakisaajad tuleksid oma pakkidele paari tunni jooksul järgi, saaksime pakiautomaatidesse viia ühe päeva jooksul kordades rohkem pakke.“

Kui ligi veerandile pakiautomaadi pakkidele tulevad kliendid järele juba nelja tunni jooksul, siis keskmiselt ootab üks pakk klienti automaadis 16-17 tundi. Viimaste nädalate jooksul on pakimahud kasvanud taas rekordtasemele ning Omniva sorteerimiskeskuses sorteeritakse iga päev kohaletoimetamiseks üle 60 000 paki. Kruseli sõnul seisavad suure pakihulgaga silmitsi hetkel kõik pakiteenusepakkujad.

Kaasatud ka abitööjõud

Pakimahuga paremini toimetulemiseks on Omniva järjepidevalt suurendanud nii populaarsemaid pakiautomaate kui laiendanud kogu automaadivõrgustikku. Lisaks on ettevõte rakendanud hetkel abitööjõudu ning kaasab pakkide kohaletoimetamiseks ka oma kontoritöötajaid.

Ühtlasi kuvab Omniva nii e-poodide tarnevalikus kui ka oma kodulehel suurema koormusega pakiautomaatide juures märget „Pikem ooteaeg kuni 2 päeva“. “Tellides paki pakiautomaati, mille juures on pikema ooteaja märge ei tähenda ilmtingimata, et kõik tellitud pakid sinna automaati hilinevad. Märge on lisatud pigem infona, et kliendid teaksid arvestada, et pakk võib hilineda. Märgime suurema koormusega automaadid ära, et klientide ootused oleks juhitud ning neil oleks soovi korral võimalik valida lähim alternatiiv meie teiste pakiautomaatide seast.”