Hotelli omanikud Silas ja Micky Patel otsustasid möödunud aastal karantiiniteenust pakkuda, sest nad olid varem meditsiinisüsteemis töötanud ning teadsid kuivõrd keeruline olukord oli, vahendab Wall Street Journal. Lisaks oli neil sedasi võimalik kätte saada vähemalt osa plaanitud tulust, sest tavalisi turiste enam hotelli ei saabunud.

Aasta hiljem on Patelid aga oma otsust kahetsenud. Nende sõnul on üks inimene broneeringu tühistamise põhjenduseks toonud, et ta sai teada, kuidas tegemist oli karantiinihotelliga. Samas ei tea hotelliomanikud, kui paljud kliendid see tegelikult eemale on peletanud.

Nimelt on Patelite peetava hotelli täituvus aprilli alguses olnud vaid 20 protsenti. USA keskmine näitaja on aprilli alguses olnud koguni 60%. Patelite sõnul oli enne pandeemiat nende hotelli keskmine täituvus umbes 70 protsenti.

"Ma kulutasin 6000 dollarit, et hotell saabuvate külaliste jaoks turvaliseks teha. Me ventileerisime kõiki tube, puhastasime kogu mööbli jne. Me tahame, et kliendid end turvaliselt tunneks," räägib härra Patel.

Klientide põlgus karantiinihotelli stigma külge saanud hotelli vastu ei ole ainuke tagasilöök, mis Pateleid karantiinihotelli teenust pakkudes tabas. Nimelt avastasid nad, et kuna karantiinis viibivad isikud olid kogu aeg hotellitubades, on nad toasisustust kulutanud märkimisväärselt kiiremini kui seda teeks tavakülastajad.

Samuti maksis omavalitsus neile alguses teenuse pakkumise eest 80 000 dollarit kuus, kuid lõpuks vähenes see summa vaid 20 000 dollarini. Seetõttu on Patelid nüüdseks sattunud majanduslikesse raskustesse ning kaaluvad isegi hotelli müümist.