Luxury Collection Tallinna Ferrari esindussalongi juhi Torsten Kihlmani sõnul maksab tellitud auto koos lisavarustusega poole miljoni euro ümber. „Kindlasti on see üks kalleimad Eestisse toodud autosid ajaloos,“ ütles Kihlman.

„Sportautode vastu on sel kevadel väga suur huvi ning ühendust võetakse iga päev. Huvitav on see, et palju on inimesi, kes pole kunagi sportautot omanud ja nüüd plaanivad seda teha,“ ütles Kihlman.

Ferrari SF90 on pistikhübriid, millel on kolm elektrimootorit ning kahe turboga neljaliitrine V8 bensiinimootor, mis annavad kokku 1000 hobujõudu ning 800 njuutonmeetrit väänet. „SF90 on Ferrari kõige võimsam tänavasõiduauto ja oleme testinud, et Eesti teedel ja liikluses on sellega täiesti võimalik mugavalt sõita,“ ütles Kihlman.

„Auto sõidab vastavalt vajadusele ka ainult elektrimootorite jõul, mis tähendab, et hommikul kodust startides ei pea hüperauto möiratusega ilmtingimata kogu tänavat üles ajama ning masina keskmine kütusekulu on tavapäraselt sõites vaid 6,1 liitrit sajale kilomeetrile,“ ütles Kihlman.

Neljarattaveoga SF90 kiirendab nullist sajani 2,5 ja 200ni 6,7 sekundiga ning masina tippkiirus on 340 kilomeetrit tunnis. SF90-le kuulub Ferrari Fiorano testraja tänavaautode ringiaja rekord.

Ferrari SF90 baasmudel maksab umbes 517 000 eurot.