Flameko Transpordi juht Raul Kirt sõnas, et neil oli Volvo Estoniaga kokkulepe, et nad ostavad aprillis kaks kahe aasta vanus kallurit ning broneerivad ka järgmised neli, mis pidid saabuma jaanipäeva paiku. Ettevõte lubas Kirdile anda üle ilma ühegi veata kallurid.

Ametlikus margiesinduses Kirti oodanud esimene kirsipunane Volvo FMX 410 oli aga kõike muud kui veatu ja töövalmis kallurauto. „Rool on pool pööret viltu, kallurkasti hüdraulikapaak lekib, massilüliti on pooleks ja kast auto küljest ära kukkumas", kirjeldas Kirt firma uut töövahendit.

Kuna auto tundus kahtlaselt vigane, sõitis Kirt sellele asjatundliku hinnangu saamiseks järgmisel päeval Keilas tegutsevasse Swedtrucksi, mis on spetsialiseerunud muuhulgas just Volvo veokite remondile. Seal pikenes vigade loetelu hoogsalt.

„Auto oli 10 minutit enne üleandmist läbinud tehnoülevaatuse, kuid samas eluohtlik nii juhile kui ka kõigile läheduses viibijaile,“ oli Kirt hämmelduses asjade sellise kulu üle.

Loe lähemalt portaalist Geenius