Reisiettevõte hädas: amet algatas menetluse ja ootab reisijatelt avaldusi
(5)Reisiettevõtja Sputnik OÜ teavitas tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ametit (TTJA), et ei suuda oma maksevõime tõttu täita pakettreisilepingutest ja seotud reisikorraldusteenuste lepingutest tulenevaid kohustusi reisijate ees, millest tulenevalt algatas TTJA tagatise kasutamise menetluse
TTJA kogub reisijatelt avaldusi ära jäänud pakettreisi või selle osa või lunastamata pakettreisi kinkekaardi eest tasutud raha tagasi saamiseks.
Reisiettevõttel Sputnik OÜ on kehtiv tagatis kogusummas 23 000 eurot. Reisikorraldaja tagatist kasutatakse reisijate reisilt tagasitoomiseks, vajadusel tagasitoomiseni majutamiseks, reisitasu tagastamiseks reisijale pakettreisi ära jäämise korral või hüvitise tasumine pakettreisi ära jäänud osa eest, tasu tagastamiseks lunastamata pakettreiside kinkekaartide eest.
Kuidas saada raha tagasi?
Nendel reisijatel, kes maksid reisi eest krediitkaardiga, soovitab amet ühendust võtta oma pangaga, et uurida makse tühistamise võimaluste kohta.
Kui reisiostja oli jõudnud sõlmida ka reisitõrkekindlustuse, tuleks pöörduda oma kindlustusfirma poole, ja küsida üle, kas reisifirma maksejõuetus on kindlustuskaitsega hõlmatud.
Kui reisiettevõtjalt on ostetud üksikuid reisiteenuseid, näiteks ainult lennupilet või ainult majutus, siis ei kuulu need hüvitamisele reisiettevõtja tagatise arvelt.
Avaldust saab täita siin kuni 28. maini. Hilisemaid avaldusi läbi ei vaadata.