Kanadast saab 37. eksportturg, kus PENOSILi kaubamärgi tooteid müüakse ning selle sammuga on tänavu 15. aastapäeva tähistav bränd nüüd esindatud kõigil kontinentidel. Kogu grupi ekspordivõrgustik hõlmab enam kui 70 riiki, neist 20-s ületab müügitulu miljon eurot.

Tootmissektoris ei tule just tihti ette, et müügilepinguni viib Youtube´i video. Prantsuse suunamudija TakaYaka video PENOSIL Jointaplaci kasutamisest, mida vaadati esimese 24 tunniga 100 000 korda, päädis Bexi Distributions inc kontaktivõtuga. Toode sündis Krimelte France´i juhi José-Manuel Castro oskusest näha turul tühimikku innovaatiliste vuugitäiteainete ja pahtlite seas. Kui seni on kipsplaadi vuukide täitmine olnud aeganõudev ning seda on pidanud tegema mitmes etapis, siis uus toode võimaldab sama tööd ilma tugevdusteibita ja ühe tööoperatsioonina, vastates kõrgeimatele kasutuskoha materjalide toimivuse nõuetele. PENOSIL Jointaplac arendati ja toodetakse Barcelona külje all asuvas Krimelte Iberia S.A.U tehases. Esimene partii läheb Kanadasse teele juunis. „Wolf Groupi iseloomustab märkimisväärne rahvusvaheline haare. Prantsusmaal idanema pandud mõttele lisandus arendus- ja tootmisvõimekus Hispaaniast ning peakontori tugi Eestist," tunneb Wolf Group I Krimelte juhatuse esimees Peeter Tohver heameelt grupisisese koostöö üle.

Kaks aastat tagasi omandas Wolf Group 100% osaluse Hispaania ehituskeemiaettevõttes Krimelte Iberia S.A.U (endine Olivé Química S.A) ning selle müügiüksustes Hispaanias, Portugalis, Prantsusmaal ja Suurbritannias. „Lepingud Kanada partneritega annavad tunnistust, et strateegilised sammud on end õigustanud ning sünergia ja teadmiste jagamine Euroopa eri otstes asuvate tütarettevõtete vahel tagab suurema edu," ütleb Peeter Tohver. „Saame öelda, et Wolf Group on ühtne tugev grupp maailmas."

Eesti kapitalil põhineva Wolf Group I Krimelte 2020. a konsolideeritud käive kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ligi 11%, ulatudes 111,2 miljoni euroni, millest ärikasum moodustas 10,5 miljonit eurot. Wolf Group on pühendunud inimeste elukvaliteedi parandamisele läbi ohutute, energiasäästlike ja madala keskkonnamõjuga ehituslahenduste. Wolf Groupi tooteid turustatakse Penosili, Olivé ja Tempsi kaubamärkide alt.