Live shoppingu ajal saab kaubamaja veebilehel jälgida otseülekannet ning näidatavaid tooteid ühe klikiga ostukorvi lisada.

Esimest otseülekannet juhivad stilist Karolin Kuusik ja moetoimetaja Aljona Eesmaa, kes jagavad moesoovitusi algavaks suvehooajaks ning pakuvad inspireerivaid ideid naiste- ja lastemoe teemadel. Otseülekande ajal saab lisaks mugavale ühe klikiga ostlemisele kommenteerida, esitada küsimusi vestlusaknas ning saada jooksvalt vastuseid. Kõik live shoppingu otseülekanded salvestatakse ja salvestisi saab järelvaadata Stockmanni veebilehel.

Internetipõhise ostlemise juured ulatuvad Hiinasse

Stockmanni turunduse ja kliendikogemuse valdkonda juhtiv Katre Uibomäe ütles, et ühine interaktiivne hetk lemmikstaari või -mõjuisikuga ning hooaja kuumimad tooted ühe klikiga ostukorvis on just see, mis teeb live shoppingust uue populaarse ostlemisformaadi. "Internetipõhise live shoppingu juured ulatuvad Hiinasse, kus inimesed on aastaid jälginud sotsiaalmeedias otsemüüki ja ostnud miljardite väärtuses tooteid. Taobao ja WeChat platvormid on ühed populaarsemad," lisas Uibomäe.