Esitatavate tööde puhul tuleb silmas pidada, et tööde esmailmumise vahemik peab olema 25.01.2020 – 04.04.2021. Ülejäänud osalemispõhimõtted on leitavad SIIT: https://kuldmuna.ee/juhend

Sarnaselt tööde vastuvõtu tähtajale toimub ka auhinnagala tavapärasest hilisemal ajal – 1. juulil. Ohutusnõudeid arvesse võttes on auhindade jagamine sel aastal üles ehitatud vabaõhuüritusena Tallinnas Põhjala tehases, mille korraldamise eest hoolitsevad üritusturundusagentuurid Elamusstuudio ja Broadline.

Praeguseks hetkeks on Kuldmuna töid laekunud üle 800 ning Taeva Pesamuna noortekonkursi töid 26. Sel aastal on konkursile esmakordselt lisandunud kategooria „Sotsiaalmeedia postitus“, seega lisaks agentuuridele, tellijatele, eraisikutele ja teistele loovkooslustele on osalema oodatud ka suunamudijad.

Nii nagu paljud teised üritused, on ka Kuldmuna pidevas arengus. Lisaks „Sotsiaalmeedia postituse“ kategooriale on esmaesitlusel teisigi kategooriaid. Turunduskommunikatsiooni valdkonnas on nendeks veel „Reklaam sotsiaalmeedias“ ja „Online reklaamfilm“. Disaini ja meisterlikkuse valdkonna uued tulijad on „Logomärk & logotüüp“ ning „Kasutajakogemus ja kasutajamugavus: UX/UI teekond“. Kogemusturunduse valdkonnas saab sel aastal kandideerida kategoorias „Keskkondade ülene kogemus“.

Kuldmuna konkursi ideeks on tunnustada turundusvaldkonna parimaid ja aidata silma paista ka teistel väärikatel loovtöödel turundusmaastiku mitmetahulistest suundadest. Loovusfestival toob kokku ja ühendab sarnastel aladel tegutsevaid mõtlejaid-tegutsejaid, et üksteise saavutusi nautida, neist inspireeruda ja õppida.

Kuldmuna korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest.

Rohkem infot Kuldmuna 2021 teema, kategooriate ja žüriide koosseisude kohta: www.kuldmuna.ee