„Vaadates pikemat trendi, jääb e-ostmise tippaeg märtsisse, mis kajastus aprillikuu uuringus,“ selgitas Kantar Emori uuringuekspert Kersten Jõgi.

Enim kaotas e-ostjaskonda riiete kategooria (e-ostjaskond langes 41%), sellele järgnevad ravimid (langus 37%), kodutehnika (langus 31%), sisustuskaubad ja mööbel (langus 31%) ning spordikaubad (langus 30%).

Siiski ületab e-ostjate osakaal 50 protsendi piiri veel endiselt kuues kaubagrupis: raamatud, jalatsid, elektroonika, kosmeetika, parfümeeria ning sisustuskaubad ja mööbel. Kõige kõrgem on e-ostjate osakaal elektroonikatoodetel – 75 protsenti –, olles e-ostjaskonda viimase kuuga kaotanud ka kõige vähem.

Kuigi uuringu küsitlus toimus perioodil, mis kaardistas internetioste veel osaliselt ka ajal, mil ostukeskused olid suletud, on näiteks mööbli ja sisustuskaupade e-ostjaskonna osakaal langenud vahetult enne piiranguid olnud tasemele.