USA uudisteportaal Business Insider tõi välja seitse Euroopa ettevõtet ning nende juhti, kes võivad juba lähiaastatel Elon Muski ning hiinlased elektrisõidukite troonilt tõugata. Nende sekka kuulub ka Skeletoni juht Taavi Madiberk.

"Teadus- ja arendustöös on Euroopa elektrisõidukite vallas selge liider, kuid nende turustamises jäädakse Hiinale ning Ameerika Ühendriikidele alla. Seda probleemi ei saa lahendada lihtsalt rohkem tootes," rääkis Madiberk Business Insiderile.

Kui Tesla sõidukid töötavad traditsiooniliste liitiumioonakudega, siis Skeleton arendab uudset tehnoloogiat - superkondensaatoreid. Skeleton on tänaseks kaasanud juba 91 miljonit eurot, kusjuures sellest 51 miljonit eurot tuli Saksamaa majandus- ja energeetikaministeeriumilt. Seetõttu on ka Skeletoni tehas - Euroopa suurim superkondensaatorite tootmiskoht - Saksamaal Saksimaa liiduriigis.

Superkondensaatoreid saab liitiumioonakudest märkimisväärselt kiiremini laadida, kuid seni on probleemiks osutunud nende mahutavus. Skeleton loodabki selle probleemi lahendada. Päästerõngast nähakse nanotehnoloogia arengutes.

"Meie eesmärk on toota kauakestvaid, kiirelt laaditavaid ning suure energiamahutavusega akutehnoloogiaid, mis võimaldaks pakkuda paremaid alternatiive praegu turul olevatele elektrisõidukite akudele," märkis Madiberk.

Lisaks Madiberkile kuuluvad elektrisõidukite vallas seitsme mõjukaima eurooplase sekka kolm rootslast ning üks sakslane, hollandlane ja inglane.