Tänaseks on portaaliga liitunud juba enam kui 2500 rahulolevat kasutajat ning viimase poole aasta jooksul on Holt.ee keskkonnas avaldatud enam kui 1000 hanget.

Ligi 80% hangetest on saanud pakkumisi ja 60% töödest on leidnud tegija Holt.ee vahendusel.

Oled lisanud hanke, kuid ei tea, mis saab edasi? Kuidas valida saabunud pakkumiste hulgast sobivaim?

Hanget lisades on Sul võimalus määrata pakkumiste periood, mil ootad hinnapakkumisi.

Kui sobiv pakkumine saabus varakult ning soovid valiku teha juba enne pakkumiste perioodi lõppu – loomulikult on Sul selleks võimalus.

Pole kohustust valida soodsaimat pakkumist. Oluline on teenusepakkuja kompetents ning tööde teostamise kvaliteet. Samas puudub kohustus valida saabunud pakkumiste hulgast, kui hankeperioodi lõpuks ei saabunud sobivat pakkumist. Sel juhul on võimalik märkida hange luhtunuks täiesti kohustustevabalt.

Tehes valikut saabunud pakkumiste hulgast, soovitame järgnevat:

Jälgi teenusepakkuja reitingut, mis on kuvatud tema pakkumise juures (1–5 tärni).

Külasta teenusepakkuja Holt.ee kasutajaprofiili. Profiililt võib leida täpsemat infot ning fotosid tehtud töödest, mis võiksid tekitada usaldust ning sisendada kindlust, et tegemist on sobiliku ja kvaliteetse teenusepakkujaga.

Külasta võimaluse korral lehekülge Creditinfo.ee või Teatmik.ee, et kontrollida teenusepakkuja (juhul, kui tegemist on ettevõttega) tausta. Samas, heaks märgiks on, kui teenusepakkuja Holt.ee kasutajakontole on märgitud tema kodulehe aadress, kust võiks leida lisainfot.

Guugelda nii eraisiku kui ka ettevõtte puhul, et olla kindel teenusepakkuja usaldusväärsuses.

Küsi pakkumise teinud teenusepakkujatelt lisaküsimusi (Holt.ee postkasti kaudu või telefonitsi). Kontakteerumiseks Holt.ee postkasti kaudu on iga saabunud pakkumise juures vastav nupp.

Jälgi hoolikalt pakkumise sisu, sest kõrgem hind võib tähendada mõnda lisateenust või kõrgemat kvaliteeti tööde teostamisel. Samas on kindlasti abiks ka kohtumine teenusepakkujaga ning objekti vaatlus, et vähendada arusaamatusi ning möödarääkivusi.

Holt.ee-s on piiramatu ligipääs teenusepakkujatega kontakteerumiseks, et oleks tagatud positiivne kasutajakogemus ning suurepärane tulemus!

Lisaküsimuste tekkimisel võta kindlasti ühendust Holt.ee klienditoega telefonil 5551 4514 või kirjuta aadressil klienditugi@holt.ee.

PS. Kas teadsid, et Holt.ee kasutamine on tasuta ka teenusepakkujale – puuduvad portaali teenustasud hanke võidu korral (seega pole ohtu, et teenustasud võiksid varjatud kujul tööde maksumusele lisanduda).

Tule proovi järele!

Jaga
Kommentaarid