Eesti juurtega Monese oli esimene uudne mobiilirakendus Ühendkuningriikides, mis pakkus alternatiivi tavalistele pankadele. Tänaseks on ettevõte teenused saadaval 14 keeles ja 31 riigis üle maailma ning mõeldud eelkõige inimestele, kes elavad välismaal ja vajavad paindlikku lahendust oma finantside haldamiseks, kuna tavapangad ei suuda taolisi kliente hästi teenindada. Veriffi tehnoloogia roll on muuta sujuvamaks klientide identiteedi kontrollimise protsess ja aidata ettevõttel vastata “tunne oma klienti” põhimõtetele, et vältida võimalikke identiteedivarguseid. Viimane tähendab sisuliselt seda, et inimene esitleb end kellegi teisena või kasutab tema isikut tõendavat dokumenti.

„Meie missioon on tagada ligipääs paindlikele ja rahvusvahelistele finantsteenustele. Koostöös Veriffiga muudame klientide isikutuvastuse tõhusamaks, mis võimaldab meil oma äritegevust turvaliselt laiendada. Kahe eduka Eesti juurtega tehnoloogiaettevõtte teadmiste rakendamine aitab mõlemal oma positsiooni põhiturgudel tugevdada ja missiooni ellu viia,” rääkis Monese asutaja ja juht Norris Koppel.

“Tänu koostööle Monesega tugevneb meie positsioon Ühendkuningriigi turul, mis on ülimalt konkurentsitihe paik just (digitaal)panganduse mõistes. Näeme seal suuri võimalusi nii kliendibaasi kui tiimi kasvatamise vaatest,” rääkis Veriffi kaasasutaja ja tootearendusjuht Janer Gorohhov. “Loomulikult kannustab meid ka Monese'i missioonile kaasa aitamine, mis hõlmab mugavat alternatiivpanganduse pakkumist traditsiooniliste pakkujate kõrval. Eesti juurtega ettevõtted peavad üksteist toetama ja ühendama jõud seal, kus võimalik,” lisas Gorohhov.

Veriffi globaalne pettuste raport leidis, et pandeemiast tuleneva digitaalse aktiivsuse kasvu tõttu tõusis üldine identiteedipettuste määr 2020. aastal finantstehnoloogia ja liikuvuse sektoris rohkem kui kolm korda. Identiteedipettused on levinuim kelmuse liik finantstehnoloogia valdkonnas (70% juhtudest) ja krüpto valdkonnas (40%).