Eestis Hansaposti ja Kaup24, Lätis 220.lv ja xnet.lv, Leedus pigu.lt ning Soomes HobbyHall ühinemisel sündinud ettevõttel on üle mitme miljoni kliendi neljas riigis. Ühinenud e-poodide valikus on üle kahe miljoni toote, külastuste koguarv aastas kasvab 145 miljonini. Eesti suurimate veebikaubamajade Hansapost ja Kaup24 kaubamärgid säilivad ning tegutsevad iseseisvalt edasi.

„Pandeemia on muutnud seniseid harjumusi ja e-ostlemisest on saanud uus normaalsus. Olles ühinemise tulemusel loonud Balti suurima e-kaubandusäri soovime jätkuvalt kasvada ja investeerida,“ märkis Mid Europa Partners partner Kerim Turkmen.

Hansaposti kaasasutaja ja juhataja Taavi Rajuri sõnul loob kahe juhtiva e-kaubanduse platvormi ühendamine piirkonna e-kaubanduse turul eelduse järgmiseks arenguhüppeks, see annab uusi võimalusi nii klientidele, töötajatele kui koostööpartneritele.

„Kõige suurema võidu võtavad tõenäoliselt aga hoopis kohalikud väiketootjad, keda kutsume meie e-kaubanduskeskusega liituma ja kellele pakume võimalust oma tooteid meie kaudu piiriüleselt nii Baltikumi kui Soome inimestele müüa,“ tähendas Rajur.

Käesoleva aasta märtsis alanud ühinemisprotsessi tulemusel sai Mid Europast ühinenud ettevõttes enamusaktsionär, ülejäänud osalus jaguneb MCI Group’i, Pigu ja Hobby Halli vahel. Tehingule on omapoolse nõusoleku andnud riikide konkurentsiametid.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid