Pärast sotsiaalvõrgustikes toimunud rassismi teemalist debatti nimetas tuntud Bahlseni ettevõte vahvliküpsise ümber.

Toote nimetus "Aafrika" on muudetud nimeks "Perpetum", ütles ettevõtte esindaja. Uued tooted on turul olnud alates juunist.

Ettevõte selgitas, et 60 aastat tagasi tahtsid nad luua seose tooraineks kasutava kakao päritoluga, mida kasvatati mõnes Aafrika riigis.

Uus nimi on tuletatud ladinakeelsest omadussõnast perpetuum, mida saab tõlkida püsivana.

Ümbernimetamine tekitas sotsiaalvõrgustikes mõningast segadust. "Mis on sõnas Aafrika rassistlik?" küsis üks kasutaja. Teine kirjutas lihtsalt "??????".

Eelnevalt oli ettevõte postitanud sõbrapäeval oma Instagrami kontole pildi "Aafrika" küpsisepakist ning lisanud juurde pealkirja "Sest sa muudad mu päevad magusaks" ning ühel inimesel tekitas pahameelt, et kasutatakse pruuni küpsist nimega "Aafrika".