Kaubamaja tegevdirektor Erkki Lauguse sõnul planeeriti Toidumaailma uuendus suveperioodi, kuna suvel on kesklinnas liikumist vähem ning külastajate arvud väiksemad eriti praegu, kui turistide osakaal pole veel taastunud. Toidukauplus suletakse 27. juunil ja avatakse taas 19. augustil. Läheneva sulgemise tõttu müüakse sel nädalal kogu kaupa (v.a alkoholi- ja tubakatooted) 30 protsenti soodsama hinnaga.

Kas pandeemia-järgselt on ikkagi mõistlik sellist allahindluskampaaniat teha ja massiliselt inimesi kokku kutsuda, kuivõrd kaubanduseski kehtivad endiselt hajutatuse jm reeglid? "Allahindlusperiood on piisavalt pikk, et inimesed saaksid valida poe külastamiseks endale sobiva aja. Jälgime kindlasti saali täituvust ning turvameeskond hoiab silma peal ka sellel, et inimesed hoiaksid vahet," kinnitas Laugus.

"Kaubamaja jaoks on oluline, et müügisaali arendus ei tooks kaasa toidu raiskamist. Seega ongi soov võimalikult palju kaubast realiseerida. Teeme aktiivselt koostööd ka Toidupangaga nii annetame ka sel korral lühema säilivusajaga toidukaubad sulgemisel neile," rääkis ta. Lauguse sõnul jääb Toidumaailm sama suureks, toidupoes tehakse lihtsalt uuendusi.