Jaeketid on viimastel aastatel jõudsalt oma e-poodide äri laiendanud. Koroonaaeg on käivete kasvatamisele tublisti kaasa aidanud, kuid e-kaubandus on jaekettidele tavapoodide kõrval siiski marginaalseks äriks jäänud, mida seni pole kellelgi õnnestunud kasumlikuks saada.

Kui jaekettide e-poe tellimuste tarneajad algavad neljast tunnist ja võivad ulatuda mitme päevani, siis nüüd soovib neile konkurentsi pakkuda seni takso-, tõukeratta- ja toidukullerteenust pakkunud Bolt. Eesti idufirma on globaalselt arendamas taas uut teenust, mille katsepolügooniks saab Tallinn ning teenuse nimeks Bolt Market.

Bolt ei raja mitte tavalist toidupoodi, vaid nn pimeladu ehk kliendi eest hakkavad poelaos käima kullerid. Mugavuspoe kaubavalik on väga väike, ent see võimaldab pakkuda väga kiiret tarneaega.

Bolti tootearendusjuht Jevgeni Kabanov ütles ERR-ile, et Bolt Market on võrreldav väiksema supermarketiga, mille tootevalikusse kuulub 1000-2000 kaubaartiklit.