Pinterest teatas neljapäeval, et ei näita enam oma platvormil kaalulangetamisega seotud reklaame. Lisaks lõpetavad nad ka reklaamide näitamise, mis idealiseerivad või halvustavad teatud kehatüüpe.

Sotsiaalmeediaettevõtte sõnul tugineb tegevus ettevõtte olemasolevatele reklaamipoliitikatele, mis "on pikka aega keelanud keha häbistamise ja ohtlikke kaalulangetustooteid või väiteid".

"Alates eelmise aasta Covid-19 pandeemia algusest on noorte inimeste ebatervislikud toitumisharjumused ja söömishäired järsult tõusnud," ütles Pinteresti esindaja oma avalduses.

Platvormi sõnul töötati uus poliitika välja kasutades riikliku söömishäirete assotsiatsiooni juhiseid. Eesmärk on seada esikohale kasutajate "emotsionaalne ja vaimne tervis ning heaolu", eriti nende kasutajate jaoks, "keda söömishäired, toitumiskultuur või keha häbistamine mõjutab otseselt".