"Tellisime koos kolme sõbraga Bolt Foodist süüa, täpselt samast toidukohast ning täpselt samasse asukohta, " rääkis Ärilehe lugeja huvitavast olukorrast.

"Üllatuslikult tuli kohale nelja erineva toiduga neli erinevat kullerit. Kullerid tundusid ise ka ehmunud olevat. Miks nad ei saada ühte kullerit, kui toit tuleb samast toidukohast ning veel samale seltskonnale?" küsis lugeja.

Bolti pressiesindaja Kristiin Jets selgitas, et Bolt Foodi kullerid saavad vastu võtta vaid ühe tellimuse korraga.

Seda väga lihtsal põhjusel: et hoida teenuse kvaliteeti võimalikult kõrgel tasemel. Kui kulleril oleks rohkem tellimusi, tähendaks see klientidele pikemat ooteaega ja suuremat võimalust, et toit ei saabu kliendini täiesti soojana.

"Tahame, et iga klient saaks oma tellimuse võimalikult kiiresti kätte ja nii, et teenuse kvaliteet kuidagimoodi ei kannataks, " põhjendas Jets. "Sellisel viisil saab ka rohkem kullereid teenimisvõimaluse."

Jets lisas, et klientidel on ka alati võimalus tellida toitu mitmele inimesele ühe konto alt.