Äriregistri andmetel ei ole Didi enam Bolti osanik. Tehing leidis tegelikult aset juba mõned kuud tagasi. Ärilehe andmetel teenisid hiinlased enda osaluse müügist umbes 500 miljonit eurot.

Hiinlased ostsid osaluse Boltis juba 2017. aastal, olles toona Bolti esimene suurinvestor. Bolti juhid toona tehingu hinda ei kommenteerinud, kuid spekuleeriti, et Didi investeeris Bolti veidi üle 10 miljoni euro.

"Usume, et Didi on parim koostööpartner, kelle abiga saab Bolt kasvada Euroopas ja Aafrikas kõige populaarsemaks transpordipakkujaks," rääkis Villig 2017. aastal.

Didi Chuxing asutaja ja tegevjuht Will Cheng Wei rääkis toona, et Bolt pakub innovatiivset ja kõrgekvaliteedilist mobiiliteenust väga erinevatel turgudel. "Usun, et partnerlus aitab edendada koostööd Aasia, Euroopa ja Aafrika transpordivõrgustike vahel."

Kusjuures, Didi läks äsja New Yorgi börsile ning langes seejärel Hiina valitsuse tagakiusamise ohvriks. Hiina Kommunistliku Partei poolt juhitud valitsus väitis, et Didi rikub info kogumise ning hoiustamise nõudeid ja võttis sõidujagamisrakenduse kõikidest Hiina rakendustepoodidest maha.

"Võimalik, et Hiina valitsusele ei meeldi, kuidas kohalikud ettevõtted lähevad välismaistele börsidele," märkis tolle otsuse kohta poliitkonsultatsioone pakkuva Eurasia Groupi geotehnoloogia osakonna juht Xiaomeng Lu.