„Eesti tarbijad on ajaloolistel põhjustel harjunud maksma interneti eest rohkem kui naaberriikide elanikud Tele2 Eesti strateegiline eesmärk on luua internetilahenduste turul tarbijale positiivset konkurentsi ning pakkuda hea katvusega piiramatuid internetipakette turu odavaimate hindadega," kommenteeris siinset turgu Tele2 Eesti tegevjuht Chris Robbins.

Tema sõnul arvestab ettevõte juba praegu võrkude planeerimisel tõsiasjaga, et andmemahu kasutus kasvab järgmise 57 aastaga arvestatavalt. "Senine elukorraldus ja töötamise dünaamika on paljuski muutunud üha enam tehakse tööd suvilas asuvatest kodukontoritest ning õpitakse e-kooli vahendusel. Ainuüksi teises kvartalis nägime maapiirkondades andmesidekasutuse mahu ligi 50-protsendilist tõusu. Oleme valmis pakkuma inimestele nende vajadustele sobivaid lahendusi turu mõistlikemate hindadega," lisas Robbins.

„Oleme saanud tagasisidet, et kliendid hindavad kõrgelt meie mõistliku hinnaga piiramatuid pakette, mis on oma hinnastamiselt selged ning ilma siduvate tähtajaliste lepinguteta. Näen, et see on Eestis endiselt tõsine probleem mõned sideettevõtted seovad oma kliente mitmeaastastesse tähtajalistesse lepingutesse, mis mujal maailmas on ammu iganenud turupraktika. Eesti tarbija jaoks on see kahjuks endiselt normaalsus, mis tõstab tema jaoks varjatult ka lõppteenuse hinda," tõdes Robbins.

Robbinsi sõnul muutuvad äritulemuste kõrval järjest olulisemaks ka brändi- ja klientide emotsionaalse rahuloluga seotud mõõdikud.

"Edu kuulub neile ettevõtetele, kes oskavad oma klientide kasvavate ootuste ja kvaliteedistandarditega ennetavalt toime tulla, pakkudes lisaks kõrge kvaliteediga teenusele ka inimlikku ning kliendi eripära arvestavat klienditeenindust. Meie kliendid ei ole meie jaoks pelgalt telefoninumber, vaid mõtleme neist kui sõpradest hoiame nendega regulaarselt ühendust, et olla kursis nende murede ning rõõmudega," lisas Robbins.