"Grupi müügitulu kasvu panustas oluliselt autosegment, mille kasv toetus autoturu taastumisele ja oskuslikult juhitud laovarudele, mis tagasid sujuva automüügi turgu negatiivselt mõjutanud autodefitsiidi tingimustes," teatas ettevõte investoritele.

Samas laiendati oluliselt ka muud äri, mistõttu kasvas ettevõtte töötajate arv 10 protsendi võrra.

Samas rõhutas ettevõte, et tegelikult oldi tänavu kevadel koroona tõttu suletud pikemaltki kui mullu: "Taaskord olid Eestis Vabariigi Valitsuse korraldusega koroonaviiruse leviku tõkestamiseks 11. märtsist kuni 2. maini suletud enamus Kaubamajade segmendi kauplustest. Suletud olid Kaubamaja moe- ja tööstuskaupade maailmad ning kõik I.L.U. kosmeetikakauplused, ABC Kinga ning SHU jalatsikauplused. Nimetatud kaupluste sulgemisperiood kujunes ligi nädal pikemaks võrreldes 2020. aasta piirangutega."

Kaubamaja koondkasum kasvas 70 protsenti, olles nüüd 9,9 miljonit eurot. Käive kasvas aga 171 miljonilt eurolt 207,2 miljoni euroni. Analüütikud olid varem Kaubamajale prognoosinud käivet suurusjärgus 200 miljonit eurot.

Tänavu üsna stabiilne olnud Kaubamaja aktsia kerkis positiivsete kvartalitulemuste valguses 4,59 protsenti, 10,02 euroni.