Tellisid e-poest kingad, mis hästi ei sobi, ja tahaksid need kaupmehele tagasi saata? Nüüd saad kingad kodu ees asuvasse nutipostkasti tõsta, kullerile kasti koodi saata ja ise rahus tööle või randa minna. Teadmata ajal saabuva kulleri ootamine on minevik.

"Kui veebipood pakub pakile kulleri järele saatmise teenust, saavad nutipostkasti omanikud jätta selle lihtsalt oma postkasti kullerit ootama. Kui soovid sõbrale raamatut laenata, aga sobivat aega kokku leppida ei õnnestu, siis jätad talle raamatu nutipostkasti, saadad sõbrale unikaalse koodi ja ta saab järele tulla siis, kui talle sobib. Ja neile, kes töö või hobi tõttu regulaarselt pakke saadavad, teeb nutipostkast elu hoopis lihtsamaks, sest enam ei tule sületäie pakkidega kaugele pakiautomaadi juurde sõita," tutvustab isikliku nutipostkasti võimalusi ParcelSea äriarendusjuht Tanel Raun.

ParcelSea lahendust kasutab juba näiteks SOL pesumajade kett. Nutipostkasti omanik saab puhastusse mineva pesu otse koduukse ette postkasti jätta ja sealtsamast saab ta puhta pesu ka kätte. Transpordi eest hoolitseb pesumaja ning aeganõudev sõit kaubanduskeskusse jääb ära. Partnerite võrgustik laieneb pidevalt ja ParcelSea teeb partneritega koostööd, et kullerid oleksid nutipostkasti võimalustega hästi kursis ning teenus toimiks kliendile sujuvalt ja mugavalt. Oluline on teada, et nutipostkast pole vaid kulleritele ega sõltu partnerist, kellele pakki saata soovid avamiskoodi saab jätta igaühele, kel seda tarvis.

Igas ParcelSea postkasti turvalises metallkorpuses on kolm eri suuruses sektsiooni, mis töötavad erinevate postkastidena, suurimad neist toidukraami jaoks ka termokastiga. Nii ei jää ruumi puudu, sest samal ajal saab saata ning vastu võtta mitut erinevat pakki. Pakkide saatmise funktsioon on esialgu tasuta ning hakkab septembri algusest maksma omanikule 2.99 eurot kuus. Käesoleva aasta lõpuks plaanib ParcelSea paigaldada 1000 nutipostkasti.