Koroonaviirus ning sellega seotud piirangud tekitavad paljudele inimestele pinget ning see elatakse välja teenindava personali peal.

Kaks USA-s Massachusettsi osariigis asuvat Cape Codi restoraniomanikku ei suutnud seda enam pealt vaadata ning asusid tegutsema ja sulgesid oma restorani üheks päevaks, et viia oma töötajad nn "lahkuse päevale", et nad saaksid ebaviisakast klientuurist lõõgastuda.

Eriti hull oli see eelmisel neljapäeval, teatavad omanikud The New York Timesile antud intervjuus.

Sel päeval oli restorani külastanud klient ettekandjat niivõrd solvanud, et ta oli nutma puhkenud. Tema viha põhjus oli kummaline: teenindaja ei võinud tema tellimusi veel vastu võtta, kuna restoran oli veel suletud.

"On vastuvõetamatu teisi inimesi nii kohelda!"

Brandi Felt Castellano ja tema naine Regina Felt Castellano kirjeldavad Facebookis, et paljud kliendid muutuvad üha ebasõbralikumaks.

"Kuigi paljud meie külalised ja püsikliendid kohtlevad meid sõbralikult ja mõistvalt, toimub tohutu rünnak teenindajate vastu. Kes seda teevad ärge ähvardage meie töötajaid iga päev ning palun ärge karjuge nende peale!"

Paljud nende töötajad on noored ja töötavad praegu esimesel töökohal.

Ühes intervjuus ütles Brandi Felt Castellano, et see agressiivsus on peale koroonapandeemiat suurenenud. Pärast esimest sulgemist oli enamik inimesi väga sõbralikud ja tähelepanelikud, kuid kuna restoran on taas täielikult avatud olnud, ei näi mõned kliendid aru saavat, et paljud kohad on endiselt hädas töötajate ja muude kitsaskohtadega.

Hea lugeja! Anna kommentaarides teada, kas Sinu arvates on peale restoranide taasavamist külastajad teenindajate vastu ebaviisakamad olnud?