Ekspress Grupp kirjutas oma esimese kvartali ülevaates, et kuigi ettevõte käive trükisegmendi languse tõttu aastases võrdluses pisut kahanes, näitasid reklaamimüügitulud head taastumist.

Meediakontserni tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu ütles, et kuna Ekspress Grupp annab oma tulemustest börsile teada juuli lõpus ei saa ta praegu veel täpselt avaldada, kuidas läks teine kvartal. Siiski oli Rüütsalu positiivselt meelestatud.

"Väga hästi läheb. Peale eelmise aasta suurt ehmatust on tegelikult online reklaam tugevalt kasvanud. Ja meil seda kõikides riikides - nii Eestis, Lätis kui Leedus," ütles Rüütsalu.

"Paljudest teistest meediumitest on veel enam hoogustunud digimeediumid. Kui me võtame kokkuvõttes Baltikumi reklaamituru mahu, siis see ei ole oluliselt kasvanud. Küll aga on kindlasti digitaalsesse kanalitesse voolanud teistest kanalitest rohkem raha."