Eurora lahendus võimaldab suurtel e-kaubanduse gigantidel piiriülese käibemaksu, tollimaksu ning deklaratsioonide automaatset haldamist ning see on äärmiselt oluline kõigile kaupmeestele, kes seisavad silmitsi juulist kehtima hakanud uute EL-i kaubanduseeskirjadega.

Lisaks on iduettevõtte kiiret kasvu toetanud ka Brexitiga kaasnenud uus süsteem UK ja Euroopa Liidu vahelistele saadetistele.

Eurora arendatud tehisintellekt määrab kõigile e-kaubandustehingutele unikaalse HS-koodi, mille toel arvutatakse välja toote lõppkliendile toimetamiseks vajalikud käibe- ja tollimaksud ning lisaks luuakse selle toel automaatselt elektroonilised deklaratsioonid EL-i tollimaksudele ja aktsiisidele.

Seda platvormi saavad kasutada kõik EL-i välised teenusepakkujad oma toodete müümisel ja tarnimisel Euroopa Liitu, kuid hetkel on Eurora keskendunud eeskätt Hiina kaubandusplatvormidele, mis moodustavad üle poole globaalsest e-kaubanduse mahust.

Euroral on Hiina turult ka ette näidata märkimisväärseid suurkliente nagu UBI ja TopYou, mis on Lõuna-Hiina suurimad e-kaubanduse logistikapakkujad, maailma üks suurimaid turuplatvorme JD.com ning koostöö Hiina piiriüleste e-kaubandusettevõtete assotsiatsiooniga AIECOMS.

Juba täna töötleb Eurora üle 100 tuhande e-kaubanduse tehingu päevas ning aasta lõpuks prognoosib ettevõte töödelda igapäevaselt enam kui miljon tehingut. Eurora juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul on ettevõte suutnud paari aastaga koostöös siinsete ülikoolidega arendada teenuse, mida keegi teine maailmas ei paku. “Nüüd, selle rahastusvooru abil saame oma arengut ja globaalset kasvu veelgi kiirendada,” kinnitab Vihand.

Eurora asutajatel on aastakümnete pikkune kogemus logistikavaldkonnast ning oma teenusega pakub ettevõte automatiseeritud lahendust bürokraatlikele protsessidele, mis suurtele e-kaubandusettevõtetele omajagu peavalu valmistavad.

Eurora tehisintellekti on koolitatud rohkem kui 500 miljoni tootekirjeldusega ning see võimaldab süsteemil automaatselt töödelda kuni 5000 taotlust sekundis 96% täpsusega. Seeläbi on Eurora lahendus hetkel turul pakutavate seast kõrgeima automatiseerituse, kiiruse ja täpsuse tasemega.

Täiendava konkurentsieelise saavutas Eurora tänavu juulist kehtima hakanud muudatuste tõttu EL-i kaubanduseeskirjades. Uued määrused kasvatavad tollideklaratsioonide arvu rohkem, kui 900% võrra, mis tähendab, et tarnijad peavad esitama ja töötlema miljardeid tollideklaratsioone ning tasuma EL-i imporditava kauba eest käibemaksu.

Uus süsteem toob EL-i liikmesriikidele hinnanguliselt üle 10 miljardi euro lisatulu, mistõttu on riigid äärmiselt motiveeritud uute reeglite efektiivsest jõustamisest.

Eurora viimast investeerimisvooru juhtis Change Ventures, millega ühinesid tippinglid, sealhulgas Printify asutajad Artis Kehris ja Janis Berdigans ning KatanaMRP asutaja Kristjan Vilosius. Tänaseks on Eurora Solutions kokku kaasanud üle 10 miljoni euro. Eurora varajaste investorite hulgas on oma valdkonna tipud nagu näiteks Roger Crook (DHL Global Forwarding endine tegevjuht) ja Taavi Kotka.