Möödunud reedel kirjutas murelik lugeja Ärilehel, kuidas nad olid ostnud praamipileti keskpäevasele väljumisele Virtsust, kuid tõkkepuuni said nad alles kell 16.00. TS laevadel kehtib aga reegel, et reedel alates kella 13-st toimuvatel reisidel mandrilt saarele ja pühapäeviti alates kella 13-st saartelt mandrile on hind kõrgem ning seega pidid nad oma esialgsetele piletitele juurde maksma. “TS laevad küsisid meilt nelja tunni ootamise eest neli eurot juurde,” selgitas lugeja.

Tallinna sadama kommunikatsiooniosakonna peaspetsialist Triin Rum tõdes, et kuna kriisiolukorrast tuleneval oli ooteaeg tavapärasest pikem ning praamid liikusid vabagraafiku alusel, siis tasusid osad reisijad tõepoolest neli eurot juurde. Rum lisas, et kõik soovijad saavad vajadusel on raha kompenseerida.

“Heatahte märgina soovime reisijatele, kel oli reedel, 23. juulil e-pilet reisile enne kella 13, kuid sadamasse pääseti ajal, mil juba kehtis kallim hind ning tuli kassas pilet muuta ja maksta hinnavahe vastavalt hinnakirjale, vastu tulla ning ooteajast tingitud pileti lisatasu kompenseerida,” kirjutas Rum.

Lisatasu tagastamise osas saab avalduse esitada nende e-mailile info@praamid.ee. Vastuse tagavad nad kolme kuu jooksul.