"Me plaanime aasta teisel poolel hindu tõsta. Me veel täpselt ei tea, milliseid tooteid see puudutab, kuid peamiseks põhjuseks on inflatsioonisurve. Hindu on tõstnud ka teised mänguasjatootjad, see ei tohiks kellelegi üllatav olla," kommenteeris otsust BBC-le Matteli juht Ynon Kreiz.

Kusjuures Mattel teadas hinnatõusust kohe peale üllatavalt heade majandustulemuste avaldamist. Võrreldes mullu sama perioodiga teenis Mattel tänavu teises kvartalis 40 protsenti enam müügitulu. Eriti hästi läkski Barbie-brändil, mille müük kasvas koguni 46 protsenti.

Kreizi sõnul olid Mattelil sarnaselt paljudele teistele suurettevõtetele tänavu teises kvartalis tarneraskused, kuid need on praeguseks lahendatud ja ei avaldanud majandustulemustele olulist mõju. Matteli aktsia tõusis uudise valguses enam kui viis protsenti.

Teine kvartal oli aga veelgi edukam Matteli suurele rivaalile Hasbrole, mille müügitulu kasvas veelgi enam: 54 protsenti.