"Sellise raskusastmega õnnetus toimus viimati 2017. aasta novembris. Õnnetu kokkulangevuse tõttu toimus ka toonane õnnetus Kuressaare-Tallinna liinil, kuid hoopis teises kohas," rääkis Lux Expressi juht Ingmar Roos. Küll aga rõhutas ta, et kahe õnnetuse vahel liinipõhist seost ei maksa otsida.

Mis puudutab reedeõhtust õnnetust, kus kaks reisijat viidi õnnetuse järgselt haiglasse tervisekontrolli, siis lubas Lux Express juba reedel, et võtab kõigi bussis olnud reisijatega personaalselt. "Rõõmu teeb see, et osad reisijad on ise meiega ühendust võtnud ja olnud toetavad bussijuhi suhtes, kes selle õnnetuse ajal roolis oli," lausus Roos.

Tema sõnul püütakse lisaks vabandustele leida reede õhtul õnnetusse sattunud bussis reisijatele ka sobiv lahendus, mis õnnetusest tingitud halba emotsiooni veidi leevendaks. Bussi enda kahjustused on hetkel selgitamisel. Kuna buss ei vajunud külili sõidu pealt, vaid see toimus peaaegu seisva bussiga, siis pole kahjustused ilmselt väga ulatuslikud. Masin oli kolm aastat vana ja tema ostuhind oli 350 000 eurot. Sõiduk oli kindlustatud.

Roosi sõnul on täpset bussi remondiks kuluvad aega raske prognoosida. "Jutt käib pigem kuust või kuudest kui nädalatest, kuid igal juhul ei mõjuta selle bussi eemale jäämine Lux Expressi võimekust liine teenindada. Kuna suur osa rahvusvahelistest liinivedudest ikka veel seisab, siis on meil asenduseks piisavalt tehnikat," lausus Lux Expressi juht.

Neid reisijaid, kes olid õnnetusse sattunud bussis, kuid kelle kontaktandmeid bussifirmal seetõttu pole, et nad ostsid pileti bussist või bussijaamast, kutsub Roos bussifirmaga ise ühendust võtma, kirjutades aadressile info@luxexpress.eu.