Rimi turundusjuht Andrija Arro sõnas, et kauplustes on erinevaid ostuvõimalusi - tavakassa, iseteeninduskassa, ostupult ja nüüd ka mobiilirakendus - ning seega saab iga klient valida oma ostude mahust ja tüübist lähtuvalt kõige mugavama lahenduse. "Mobiilne skaneerimine on aga üks mugavamaid ja kiiremaid võimalusi ostlemiseks, pakkudes klientidele veel üht tööriista ostukogemuse laiendamiseks,” rõhutas Rimi turundusjuht Andrija Arro.

Sinu Rimi äpiga ostlemine sarnaneb kaupade ostmisega ostupuldi abil: poodi sisenedes avab klient rakenduse, skannib poekeskkonnas QR-koodi ja poodlemine võib alata. Rakendus salvestab kõik telefonis skannitud tooted. Seejärel tuleb minna iseteeninduskassasse, skannida selle ekraanil olev QR-kood ja maksta soovitud kauba eest.

Pilootprojekt käivitatakse esialgu kolmes kaupluses: Mustamäe keskuse, Telliskivi ja Juhkentali Rimis. Eduka piloodi korral plaanib Rimi teenust laiendada ka teistes Eesti kauplustes ning Balti riikides.

Mobiilse skaneerimise kohta saab täpsemalt lugeda siit: https://www.rimi.ee/sinu-rimi/mobiilne-skaneerimine.