Ärilehe lugeja kirjutas, et Eesti üks suurim kassatarkvara ERPLY on mõnda aega maas olnud ja seetõttu ei saa mitmed poed kliente teenindada.

ERPLY sõnas, et tõepoolest on nende tarkvara hetkel maas ja nad tegelevad rikke lahendamisega. Rikke tõttu on häiritud 170 poodi üle kogu Eesti, sealhulgas Zelluloosi paberipood. ERPLY teeb hetkel tihedat koostööd Amazoniga, et rike võimalikult kiiresti kõrvaldada.

Esindaja sõnul tekkis rike öösel, kui Amazoni server enam ei toiminud, mille tõttu hangus ka ERPLY andmebaas. Nad paluvad olukorra pärast vabandust ning on valmis kõikide klientide küsimustele vastama ja neid probleemidega aitama. Lisaks sõnas firma, et rike on praeguseks hetkeks peaaegu kõrvaldatud. Normaalne töö saab jätkuda loodetavasti tunni-poolteise jooksul.

ERPLY on 2009. aastal sündinud Eesti firma, mis arendab veebipõhist kassa- ja laotarkvara ning on tegevust alustanud ka teistes riikides.