Ettevõtte tegevjuht Aleksei Otkidatš loodab, et sihitud lahendused ja müügikasv võimaldavad jätkata veelgi paremate äritulemuste saavutamist – sel aastal plaanitakse kasvada 20 protsenti. MV Eesti käive on selle aasta esimese viie kuuga kasvanud juba 11 protsenti. „Arendame aktiivselt partnerlussuhteid ja tutvustame uusi tooteid, mis rikastavad tarbijakogemust,” ütles Otkidatš.

Uued tooted Eesti turul

Äsja Eesti turule toodud toodete hulgas on Diplomatico rumm, mis on üks selle kategooria kõrgemalt hinnatud jooke maailmas. Otkidatš loodab, et MV Eesti omandatud Diplomatico turustusõigused Eestis võimaldavad selle joogi maitset avastada inimestel, kes oskavad hinnata eksklusiivsust.

Uutest toodetest tasub esile tõsta ka suviselt kerge ja värske maitsega puuviljavahuveini Voruta Sparkling Wine’i ning nišitootena turule sisenenud suviseid MIX Ready to Drink kokteile. Gubernija kaubamärki iseloomustavate vanade pruulimistraditsioonide kõrval koguvad rohkem tuntust ka brändi uued õllejoogid.

Tegevjuht Aleksei Otkidatš

Ettevõte laiendab turuosa

Kokku esindab ettevõte praegu enam kui 50 erinevat brändi. Järgmise kolme aasta jooksul plaanitakse turuosa oluliselt suurendada veini ja vahuveini sortimendis.

Sel aastal on märgata tulemuste kasvu kangete alkohoolsete jookide kategooriates. Ettevõtte esindatavatel toodetel on tugev turupositsioon viina ja brändi kategooriates, kus nad oma turuosa järk-järgult laiendavad. Viski kategoorias kasvas ettevõtte toodete turuosa aasta esimese kvartali jooksul 6,1 protsendilt 8,8 protsendini.

Otkidatš märkis, et märkimisväärse saavutusena oli oma turusegmendis eelmise aasta kõige kiirema kasvuga kaubamärk Imperial XII, tehes 1,3-protsendilise hüppe ja hõivates nüüd oma kategoorias 7,3 protsenti turust.

Fookuses tööjõuinvesteeringud

Otkidatši sõnul näitab ettevõtte kiire kasv, et meeskond tuleb uute väljakutsetega hästi toime ja on muutumas üha tugevamaks. Viimasel ajal on pööratud erilist tähelepanu ettevõtte töötajate arengule ja heaolule, investeerides tööjõu arendamisse, kaasamisse, grupi sisekultuuri edendamisse, ärijuhtimissüsteemide rakendamisse ning siseuuringute läbiviimisse. „Sel aastal alustasime MV GROUP Academy koolitusprojektiga, et edendada ja tagada töötajate grupisisene areng,“ ütles Otkidatš.

Et ettevõtte ambitsioonikatele plaanidele mitte jalgu jääda, laiendab MV Eesti aktiivselt oma meeskonda – praegu otsitakse nii brändi- kui ka müügijuhti. MV Eesti juht näeb eriti suuri võimalusi taastuvas HoReCa sektoris, plaanides sel aastal partnerite arvu vähemalt kahekordistada.

MV Eesti on osa rahvusvaheliselt tegutsevast ettevõtete kontsernist MV GROUP, mis tegeleb alkohoolsete ja mittealkohoolsete jookide tootmise, turustamise, müügi ja tarnimisega. MV Eesti on riigis tegutsenud alates 2008. aastast.