Teise kvartali veelgi suurem kahjum oli halb üllatus ka niigi pessimistlikele analüütikutele, kes olid Uberile ennustanud "vaid" 324,5 miljoni dollarist kahjumit, vahendab Reuters. Kusjuures vaatamata ajalooliselt suurtele müüginumbritele, tuli kahjum oodatust suurem. Kliendid maksid kolme kuuga Uberile koguni 22 miljardit dollarit.

Lisaks hoiatas Uber investoreid, et koroonaviiruse deltatüvi lükkab majanduse taastumist veelgi edasi, mistõttu ei ole lähitulevik Uberile roosiline.

Küll aga leiab Uberi juht Dara Khosrowshahi, et ettevõtte toidukulleriteenus võimaldab riske maandada. Kui nõudlus taksoteenuse järele peaks veelgi langema, siis seda võiksid kompenseerida just toidukullerid.

Tänavused suured kahjuminumbrid on aga põhjustanud Uberi erinevad kampaaniad juhtide enda platvormile tagasi meelitamiseks. Seetõttu on neile pakutud erinevaid boonuseid, mis ei ole aga jätkusuutlikud.

Uber loodab, et juhid jäävad ettevõtte platvormi kasutama ka peale tänavuse aasta teises pooles ees ootavat boonuste vähendamist. Seeläbi peaks Uberi kahjum kolmandas kvartalis olema umbes 100 miljonit dollarit ning aasta lõpuks soovitakse koguni kasumisse jõuda.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena