Ja kuigi see on täiesti tõsi, on tõsi seegi, et selles infokülluses orienteerumine on ajarohke ning keeruline. Enam ei ole küsimus selles, kas internetis on vajalik informatsioon olemas, vaid selles, kuidas see info sealt üles leida. Siinkohal tulevadki mängu kliendilehe eelised.

Las teised teevad tüütu töö sinu eest ära

Tänapäevased ettevõtted kasutavad kliendilehe koostamisel kõige efektiivsemaid praktikaid, tänu millele on kliendileht iga inimese jaoks kasulik infoallikas. Ajamahukas info otsimine, selle sorteerimine ja filtreerimine ning ajakohasuses veendumine on seega sinu eest juba ära tehtud. Ühte kohta on koondatud parimad pakkumised, uued tooted ja lahendused, millele muidu ei oskaks mõelda.

Parimad kliendilehed kutsuvad ka tegutsema. Maxima kliendileht võib olla kohaks, kust leida huvitavaid retsepte, millega oma toidulauda mitmekesistada. Internetist retsepti otsimise eeliseks on see, et saad olla kindel – kõik vajalikud toiduained on poes saadaval. Internetist leiab erinevates keeltes kliendilehti ja seeläbi ka ideid, mida näiteks leiab Maxima Läti ja Maxima Leedu klientilehtedest.

Lykke pakub oma klientidele aga sisustusideid, tööriistapoe kliendilehest võib leida praktilisi nõuandeid väiksemateks remonditöödeks ning tehnikapoe kliendilehtedest ülevaate viimase aja trendidest ja uudiseid tuleviku toodete kohta.

Mõeldud nii sooduspakkumiste kui ka uute elamuste otsijatele

On üldteada, et inimesed armastavad rutiini ja juba tekkinud harjumusi. See kehtib ka ostlemise kohta. Me kipume soetama samu tooteid ja valima samu brände, isegi kui turule on jõudnud lahendus, mis sobiks meile paremini. Kliendileht on üheks viisiks, kuidas alternatiividest teada saada. Täitsa võimalik, et pärast katsetamist selgub, et tahadki senise lemmiktoote hoopis uue lahenduse vastu välja vahetada!

Omamoodi reegliks on kujunenud seegi, et kliendilehtedes reklaamitakse sooduskampaaniad või eripakkumisi. Sulle kui kliendile on see kasulikuks lahenduseks, sest selliselt saad oma oste paremini planeerida ja säästa nii raha kui ka aega. Välismaal on väga levinud seegi, et kliendilehtedest leiab sooduskuponge, mille abil saab oma ostukorvi maksumust veelgi vähendada.

Aga sotsiaalmeedia?

Kuigi väga palju turundust tehakse tänapäeval ära sotsiaalmeedia vahendusel, ei ole ainult sellele lootma jäämine mõistlik ega võimalik. Sotsiaalmeedia võimalustega ei õnnestu kunagi anda edasi sama palju infot, kui saab mahutada ühte tavalisse kliendilehte. Ehk isegi kui sotsiaalmeedia on omal kohal, ei tõrju see kliendilehtesid kuskile.

Küll võib muutust näha paberile trükitud ja internetis avaldatud kliendilehtede turuosade vahel. Paberist kliendilehed jõuavad otsepostitusena paljude postkastidesse ja on viisiks, kuidas saada infot ka poe või brändi kohta, mis senini võõraks jäänud. Digitaalne kliendileht pakub aga teisi põnevaid võimalusi. Digitaalsesse kliendilehte saab lisada rohkem materjali, fotosid ning ka võimaluse ühe või teise toote kohta rohkem infot uurida. Üha rohkem on levinud e-poe lingi lisamine, et ostukogemus veelgi mugavamaks muuta.

Kellele on tundunud, et kliendileht on aegunud lahendus, mida sa ei taha ei välja saata ega oma postkastist leida, siis nagu näha, tasub uuesti mõelda. Kliendilehel on endiselt olemas oma kindel koht ja sihtgrupp ning seda eriti nendel kliendilehtedel, mis on koostatud atraktiivselt ja asjatundlikult, pakkudes ka päriselt häid lahendusi.