Ühtekokku võetakse kasutusse üle 100 roboti, mis pakuvad toidu kohaletoimetamist ülikoolilinnakute restoranidest, sealhulgas Starbucks, Panda Express ja Subway.

Starshipi personalijuhi Maris Kadakase sõnul on kiire laienemisega kaasnenud ka aktiivne värbamislaine. Töötajaid otsitakse nii USAsse, Tallinnasse kui ka Londonisse. „Aasta lõpuks on meie eesmärk värvata 100 uut inimest. Otsime kogenud tarkvaraarendajaid Tallinna kontorisse ja robotite operaatoreid nii Tallinna kontorisse kui ka USAsse," avaldas Kadakas, kes soovitas külastada Starshipi karjäärilehekülge.

Starship alustab USAs neljas uues ülikoolilinnakus: Chicago Illinoisi ülikool (UIC); Kentucky ülikool); Nevada ülikool, Reno ja Embry-Riddle Aeronautical University Daytona Beach ülikoolilinnak. Kõik need ülikoolid on oma osariikides esimesed, kes pakuvad ülikoolilinnakute kogukondadele autonoomset tellitavat robotiteenust.

„Me ei jõua ära oodata, millal kohtume eelpool nimetatud koolide õpilastega, et anda neile reaalse maailma kogemusi robotite ja tehisintellektiga töötamise osas,“ ütles Starship Technologies tegevjuht Alastair Westgarth ja lisas: „Oleme teinud palju tööd, et saada oma ülikoolilinnakute kogukondades usaldusväärseks partneriks ning see raske töö on end ära tasunud.“

Starshipi teenus on nüüd saadaval 15 osariigi 20 erinevas ülikoolilinnakus. Ühtekokku on USA ülikoolilinnakutes teenust pakkumas juba 1000 robotit.

„Näeme, et Starshipi robotid muudavad üliõpilaste naasmise ülikoolilinnakusse turvalisemaks,“ ütles Reno Nevada ülikooli elamuelu, eluaseme- ja toiduteenuste tegevdirektor Dean Kennedy.

Kennedy lisas: „Kõik tahavad füüsiliselt tunde jätkata ja ülikoolilinnakus tagasi olla. Teeme kõik endast oleneva, et see toimuks vastutustundlikult.“

Westgarthi sõnul oli Starship pandeemia ajal paljude õpilaste jaoks hädavajalik teenus, sest lihtsustas sotsiaalset distantseerumist: „Purustasime järjekindlalt kohaletoimetamise rekordeid, olenemata sellest, et ülikoolilinnakus oli vähem õpilasi. Kuulsime nii mõneltki üliõpilaselt, kui kõrgelt nad teenust hindavad – kuidas robotid sel raskel ajal ülikoolilinnakus elu normaalsemaks ja tuju paremaks muutsid.“