Asutaja Philip Kaplani sõnul on DistroKid saanud rahasüsti Insight Partners-ilt, kes muuseas hindab muusika levitamisega tegelevat ettevõtet 1,1 miljardi eurole. Kaplan ja Insight keeldusid ütlemast, kui palju raha Insight oli investeerinud või kui suure osaluse too omandas. Tehing kinnitab aga, et New Yorgis asuv ettevõte on üks hinnatumaid levitajaid maailmas ning vaieldamatu liider muusikaturul.

DistroKid võtab klientidelt oma tööriistade kasutamise eest aastas 19,99 dollarit (ligi 17 eurot), mis hõlmab muusika levitamist kõigil suurematel voogedastusplatvormidel ja sotsiaalvõrgustikes.

Artist, kes annab välja muusikat, aga sellega raha ei teeni, maksab sama kuutasu võrreldes artistiga, kes teenib ühe loo eesti näiteks miljon eurot. See tähendab, et mis tahes taseme või tuntusega artistid saavad kasutada ettevõtte tööriistakomplekti ning väärtust lisab ka see, et teenus võimaldab muusikutel säilitada omandiõigust. DistroKid-i kasutab rohkem kui 2 miljonit esitajat, sealhulgas räpparid Ludacris ja 21 Savage.

Traditsiooniliselt annavad muusikat välja plaadifirmad, kes hõivavad suurema osa muusikaturust. Arvestatava osa sellest moodustavad maailmakuulsad artistid ja nende looming. Kuid nende osa turul on vähenenud, sest üha rohkem muusikuid pöörab levitamisteenuste poole, mis ei nõua neilt autoriõiguste loovutamist.

Sõltumatute plaadifirmade poolt välja antud muusika moodustas 2020. aastal 8 miljardit dollarit ülemaailmsest salvestatud muusikatulust ehk umbes 35%, teatas meelelahutusturu analüüsimisega tegelev ettevõte MIDiA. Muusikud, kes andsid muusikat välja iseseisvalt (ilma plaadifirmata), teenisid eelmisel aastal umbkaudu miljardit dollarit, mis on ühtlasi uus rekord. Kaplani sõnul on Distrokid turu suurim tegija ning tänaseks avaldatakse läbi teenuse 30–40% kogu uuest muusikast.

"Minu üldine tunne on, et kui muusik saab edukaks, siis sellepärast, et tema tegi seda ning levitajal ei olnud sellega mitte mingit pistmist," ütles Kaplan intervjuus. "Kõik, mida me teeme, on failide teisaldamine. Me teeme seda lihtsalt paremini, kiiremini ja odavamalt kui keegi teine," lisas ta. Tänaseks kasutavad teenust miljonid artistid, laadides päevas üles 15 000 kuni 20 000 lugu.

Kaplan asutas DistroKid-i 2013. aastal pärast mõningaid masendavaid katseid, kui soovis avaldada oma death-metal bändi muusikat. Erialalt arvutiprogrammeerijana, on Kaplan varasemalt asutanud veebisaidi, mis kirjutas ebaõnnestunud ettevõtetest dot-com-mulli ajastul, samuti e-posti uudiskirjateenuse, mille ta 2011. aastal Mailchimp-ile müüs. Kui ta parasjagu programmeerimisega ei tegele, mängib ta trumme.

Kuigi DistroKid tegeleb muusikaga, on selle keskmes tehnoloogiaettevõte. Ettevõte kavatseb kasutada Insight-i raha, et luua uusi tööriistu rohkem kui 2 miljonile artistile, kes teenust kasutavad. Seni on ettevõte loonud tööriistad, mis võimaldavad muusikutel tulusid kergemini jagada. Samuti teenus, mis võimaldab muusikute lõppsalvestiste piiramatuid varukoopiaid. Lisaks sellele on muusikutel võimalus kasutada teenust, mis lubab saata sõnumeid fännidele, et neid albumi või loo ilmumisest teavitada.

DistroKid annab tööd nüüd üle sajale inimesele. See on siiski väike number, sest Kaplan programmeerib endiselt osa süsteemi koodist.