Venekeelse suhtluse käigus küsitakse ohvrilt ligipääsu tema pangakontole, millelt seejärel raha varastatakse.

Näiteks on ohvritega võetud ühendust Viberi ja Okidoki kaudu, kuhu on loodud Maksekeskuse võltskontod. Petturid võivad viidata .ru domeenil asuvatele lehtedele, mis jäljendavad Maksekeskus AS-i ingliskeelse veebilehe sisu.

Maksekeskus AS ei kasuta Viberit ega Okidokit ega opereeri .ru domeenil asuvaid veebilehti. "Meie teenustes ja selle kasutamises ei ole esinenud turvaintsidente," ütles ettevõte oma avalduses.

Asutus soovitab kõigile kahtlasena tunduvatele kõnedele ja muudele ühendusevõttudele mitte reageerida. Mingil juhul ei tohi anda võõrastele inimestele andmeid oma pangakonto kohta. Kui olete pettuse ohvriks langenud teavitage koheselt politseid.

Maksekeskus on informatsiooni pettustest edastanud ka korrakaitseorganitele.