Ärilehe lugeja kirjutas, kuidas viimasel ajal on näha erinevates Rimi kauplustes vägagi hõredat toiduvalikut. "Mina kliendina sellisesse kauplusele tagasi ei läheks enam, kui juba kolm nädalat toidupoes selline vaatepilt on," sõnas ta.
"Meil on kahju, et klient pidi pettuma. Kaupade saadavuse tagamine on meil igapäevaselt luubi all ning taolisi juhtumeid võtame ka ise väga tõsiselt," kommenteeris olukorda Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats.
Bats selgitas, et artikli avafoto näol oli tegemist juustude sortimendi vahetusega, mille puhul vana sortiment jäeti tellimata. "Paraku ei tulnud uus valitud toidukraam õigeks ajaks kohale. Saime probleemile jaole ning see peaks leidma õige pea kiire lahenduse," sõnas ta.
Viimasel nädalalõpul tajusid nad ka erakordselt suurt kliendihuvi. "Selle taga on ilmselt laekunud pensionirahad, mis osaliselt ka toidupoodi jõudsid. Paraku sellist huvi me ette ennustada ei osanud ning nii võiski mõni lett ootamatult tühjaks saada," lisas Bats.