Endised Comarketi kauplused, mis viidi alates möödunud aasta sügisest üle Selver ABC kaubamärgile, on uue kontseptsiooniga meelitanud ligi märkimisväärselt rohkem kliente.

Eduka väikeformaadi kinnituseks liituvad ABC-de perre neli juba varem avatud Selveri kauplust: Balti jaama, Kotka, Sepapaja ning WOW Selver Kuressaares. Kaupluste tähistuse muutus tuleneb vajadusest pakkuda klientidele selgemat turunduskommunikatsiooni.

„ABC tähistab kodulähedast kauplust, mille valik on rikkalik, aga piiratum võrreldes suurte Selveritega. Enne ABC Supermarketsi ostu, millega lisandus Selveri ketti 15 väikepoodi, polnud Selveril väikepoe formaati. Comarketite rebrändimisega lõime Selver ABC kaubamärgi, millega tähistame nüüd veel neli, juba varem avatud Selverit. Tegemist on nelja Selveriga, mis oma suuruselt ja kaubavalikult liigitusid ABC-deks juba varem, aga ei kandnud vastavat tähistust,“ selgitab Selveri juht Kristi Lomp.

Edukamad Selver ABC kauplused on COVID-19 epideemia eelse ajaga võrreldes müügitulu kasvatanud ca 15 protsenti.

Eesti kapitalil põhinevasse Selveri jaeketti kuulub Eesti suurima kojuveopiirkonna ja käibega e-pood, supermarketite segmenti kuulub märtsi lõpu seisuga 70 Selveri kauplust, 2 Delice’i kauplust, Selveri rändpood ning kohvik, kogumüügipinnaga 114,2 tuhat m² ja Kulinaaria OÜ.

Selveri kett kuulub börsiettevõtte Tallinna Kaubamaja gruppi. Selver annab tööd ca 3200 inimesele. 2020. aasta konsolideeritud müügitulu oli 525,6 miljonit eurot ning kliendid tegid aasta jooksul 40,8 miljonit ostu.