„Oleme kasvanud Baltikumis turuliidriks, nüüd soovime teha järgmise sammu ning võtta lähimate aastate jooksul TOP3 positsioon juba laiemalt Läänemere piirkonnas,“ märkis Modera juhatuse liige Raido Toonekurg.

„Autotööstus on täna suurte muutuste keerises ning lisaks rohepöördele tuleb ära teha digipööre – andmete kogumine ja töötlus tuleb viia digitaalseks ning ühendada üheks tervikuks online ja offline autode müük,“ lausus Toonekurg.

Modera loodud digilahendus ühendab omavahel autotootja, maaletooja, edasimüüja ja kliendi. Modera kliendihaldustarkvara sobib kõikidele automüüjatele ja aitab neil senisest rohkem ja lihtsamalt autosid müüa.

Modera süsteemi kaudu on eri riikides müüdud ligi 25 000 sõidukit, mille tehingute rahaline väärtus ulatub üle 600 miljoni euro. Eestis on ettevõte saavutanud 60% turuosa. Modera tooteid kasutavad Toyota, Volkswageni, Renault’, BMW, Kia, Hyundai, Volvo, Mercedes-Benz maaletoojad ja edasimüüjad. Moderat nõustab advokaadibüroo Ellex Raidla.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid