Katservice – kvaliteet suunas laienemisele
Katservice OÜ juht Siim Tobonik meenutab, et algul oldi firmas laienemise suhtes pigem skeptilised ja arvati, et kõige õigem on jääda tegema seda, milles juba väga hea ollakse. Ent info headest töödest levis inimeselt inimesele ja ettevõtte tööde hulka lisandusid peatselt ka ridaelamud ning kortermajad, sest Katservice OÜ teenuseid läks vaja ka kinnisvaraarendajatel.
Spetsialist otsi üles enne majaostu
Peamiseks tegevusalaks on aga siiski jäänud katused ja lisaks ehitamisele tegeletakse ka katuste hoolduse ning majaomanike konsulteerimisega.
Katservice’i katusemeistrid paigaldavad väga erinevatest materjalidest katuseid – eelistatud on kivi, plekk ja eterniit kui materjalid, millesse ka ise usutakse. Valtsplekk-katust saab samuti tellida, kuid selle puhul kaasatakse koostööpartnerid.
„Pole katust, millega me hakkama ei saaks,” viitab Siim Tobonik väga erinevat tüüpi katuselahendustele ja lisab, et ametialased väljakutsed tegijatele meeldivad.
Katuse säilimine eeldab hooldamist
Katservice OÜ spetsialistid annavad oma katustele viieaastase garantii. Selle aja jooksul võib tellija alati teada anda, kui katusega probleeme on, ja meistrid likvideerivad need tasuta.
Katust tellides uuri pakkujate tausta
Siim Tobonik on kogenud, et üks viga, mida tehakse nii eraisikute või -firmade poolt kui ka avaliku raha eest hangete korraldamisel, on see, et esmaseks valikukriteeriumiks kuulutatakse hind.
Kahtlemata on see oluline, kuid seejuures tuleks kindlasti jälgida ka seda, mida ühe või teise hinna pakkuja on varem teinud, millised on tema töö tulemused ja mida räägivad tema kohta varasemad kliendid.
Siim Tobonik soovitab nii katuse- kui ka muude ehitustööde tellijatel esmalt uurida tegijate töökogemuse kohta – ja seda just selles valdkonnas, mida tellida plaanitakse.