Kuna ettevõte on alles Eestis äriarendusfaasis, siis liiga palju nad suud paotada ei saa. Samas nendib Hasana, et nad on siiani kokku puutunud vaid pühendunud töötajatega, kelle huvi Lidli heaks töötamise vastu on suur ning kes teevad ka tööd suure rõõmuga. "Sama võib öelda ka Läti kohta, kus oleme juba komplekteerinud nii kaupluse- kui ka laomeeskonnad," lisas Hasana.

Kui kohalikul turul on jaeketid võtnud kasutusele nutikassasid, alustanud toidu kojuveoga, siis Lidl seda endale esiti eesmärgiks võtnud ei ole. "Hetkel keskendume Eestis oma kauplustevõrgu arendusele ning oma lihtsa ja tõhusa mudeli rakendamisele, mis on tõestanud end kogu maailmas," ütles Hasana.

Ta lisas, et nende klienditeenindussüsteemi on testitud aastaid ja seega võidavad nad ka klientide südamed siin. "Sellegipoolest hindame pidevalt tulevikuvõimalusi ja jälgime hoolega e-äri arengut Eestis," kommenteeris Hasana.

Juunis otsiti Lidli poodidesse üle Eesti vahetusevanemaid ning viimasel ajal on muutunud ka ettevõtte enda kommunikatsioonitegevus aktiivsemaks. Juulist liitus Lidl Eesti kaupmeeste liiduga ja juba on Saksa odavketil kaheksa poodi üle Eesti püsti pandud. Lidl ise oma kaupluste avamisaega jätkuvalt ei avalda.