Pandeemia võimendas inimeste soovi olla linnakeskkonnast eemal (kasvõi aeg-ajalt) ja see on igati loomulik, et hakatakse igapäevasel liikumisel suuremate vahemaadega arvestama. Kui taristu areneb, on sellele kulutatav aeg üha väiksem. Veel enam, kuna tänapäeval ei pea enam igal ametikohal kellast kellani töötama, pole vaja ka iga päev pikemat sõitu ette võtta.

Arvan, et neljarajalise tee valmimisega muutub pealinnas töötavate inimeste jaoks populaarsemaks Paide linn. Raudtee valmimisega aga Haapsalu.

Harjumaal koguvad populaarsust Loksa ja Paldiski. Kui Paldiski maantee jõuab neljarajalisena Keilani, saab sellest sisuliselt eeslinn.

Tartu mõjuala levib üha enam Elva ja Põlva poole. Elva poole minevat maanteed on ka laiendatud ja eks see jõuab lõpuks neljarajalisena sinnani välja ka.

Hea rongiühendusega paistab silma Tapa linn Lääne-Virumaal. Laiemalt ütleksingi, et asulatel, mis paiknevad raudtee ääres, on suurem arengupotentsiaal. Elroni rongid on inimeste seas väga hinnatud ja olen näinud paljusid inimesi, kes tõid ühe või teise objekti soetamise üheks põhjuseks rongipeatuse olemasolu.

Loe lähemalt, millised on lähituleviku kinnisvara kuumad kohad.