“Ligikaudu kaks nädalat tagasi viisime oma digikanalites läbi vajalikud uuendused. Meie internetipank ja mobiiliäpp on kättesaadavad, kuid mõnedel klientidel võib aeg-ajalt esineda tõrkeid sisselogimisel, mis võib õnnestuda kas kohe või alles mitmendal katsel, samuti võivad kanalid vahel toimida aeglasemalt kui tavapäraselt,” kommenteeris Luminori kommunikatsiooni projektijuht Gerda Suumann.

Kuna tõrge ilmneb Suumanni sõnul vaid aeg-ajalt, siis ta soovitab selle esinemisel veidi aja pärast uuesti sisse logida. Mõnel juhul on aidanud ka vahemälu tühjendamine või äpi uuesti allalaadimine.

“Me saame oma klientidelt vaid uuesti ja siiralt vabandust paluda põhjustatud ebamugavuste pärast ning neid tagasiside eest tänada. Me oleme keskendunud olukorra lahendamisele ja anname endast kõik, et oma klientidele edaspidi sujuvat teenust pakkuda,” lisas Suumann.