Liitu kuulub 17 Tallinna taksofirmat. Nad liitusid Taxigo algatusega piirata tipptunni hindu. Maksimaalne hinnakordaja on 1,5.

Kalev nendib, et suurte investeeringute toel on Bolt laienenud ja turul juhtivas positsioonis. Ta ütleb, et tervikpilti muutis ka koroonakriis. "Taksojuhid on OÜd või FIEd. Kui tuli kriis ja inimesed sõitsid üha vähem taksodega, siis leidsid paljud juhid uue töö. Kriis taandus, aga taksosid polnud piisavalt. Uue töö leidnud ei viska seda põõsasse. See ongi kurja juur. Pole vaid see, et Bolt ja nende hinnastamine. Lihtsalt pole piisavalt taksosid," nendib ta.

Koomiline on tema meelest olukord, et dünaamiline hinnastamine peaks ju olema tasakaalustav tegur, ent nüüd tegutsevad paljud juhid peamiselt vaid Tallinna kesklinnas ja loetud ajal, tipptunnil. Tema sõnutsi on keerukas muudes piirkondades, näiteks magalarajoonides, taksot saada.

Saates on pikemalt juttu, kuidas nn vanakooli taksofirmadel praegusel ajal läheb ja sellestki, et jutud "kiisude" ehk helistamisega takso tellimise kadumisest on ennatlikud.