• Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Ekspress Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 57% (III kvartalis 5% ja 2021. aasta 9 kuuga 47%), ulatudes 72 860-ni.
  • 50% Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 52% (III kvartalis 19% ja 2021. aasta 9 kuuga 39%), ulatudes 19 198-ni.
  • Lätis kasvas Delfi A/S-i digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aastaga üle kahe korra (III kvartalis 16%, 2021. aasta 9 kuuga 35%), ulatudes 15 030-ni.
  • Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aastaga üle nelja korra (III kvartalis 22% ja 2021. aasta 9 kuuga 124%), ulatudes 14 786-ni.

Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu kommentaar:
„2021. aasta III kvartalis jätkus digitaalsete tellimuste kiire kasv kõigis Ekspress Grupi tegevusriikides. Digitellimuste juurdekasv tuleb peamiselt uute klientide arvelt ja näitab, et oleme järjest enam kõnetamas ka neid lugejaid, kes siiani pole olnud meie toodete tellijad. Suudame leida järjest suuremale hulgale klientidele teemasid, mille peale senine tasuta lugeja otsustab vormistada ka digitaalse tellimuse.
Digitaalsete tellijate lisandumine mõjub positiivselt Ekspress Grupi majandustulemustele ja kinnitab pikaajalise strateegilise suuna õigsust. Ekspress Grupp on seadnud digitaalsete tellimuste kasvatamise üheks oma olulisemaks eesmärgiks, sest see annab grupi meediaväljaannetele diferentseeritud ja järjest tugevama digitaalse tulubaasi. Lisaks on digitaalsete tellimustulude kasv oluline ka ajakirjandusliku kvaliteeti silmas pidades. Lugejad soovivad head sisu, mille pealt tellijaks tulla, ja veel paremat sisu, et tellijaks jääda.“