Ettevõtte kasum peaaegu kahekordistus tänu suure nõudluse Youtube reklaamide ja pilveandmetöötluse äritegevusele järele.

Alphabeti tulud kasvasid viimase kolme kuu jooksul 41% 53,5 miljardi euroni, mis on ettevõtte suurim tulu viimase 14 aasta jooksul. Sellega teenisid nad üle teenis üle 18 miljardi euro kasumit, mis on peaaegu kolm korda suurem kui enne pandeemiat.

Google'i reklaamiäri andis lõviosa äritegevusest. Maailma suurim otsingumootorite pakkuja võidab sellest, et inimesed veedavad üha rohkem aega veebis ja teevad seal ka sisseoste. Google on vaieldamatult ettevõte, mis müüb maailmas kõige rohkem oma reklaame internetis.

Kuigi reklaam Google'i otsingumootori valdkonnas on endiselt peamine, kasvas videoplatvormi YouTube tähtsus. Selle reklaamitulu kasvas 4,3 miljardilt eurot 6,2 miljardile eurole. Pilveteenuste äri, milles Google tahab Amazonile järele jõuda, kasvas umbes 45 protsenti peaaegu nelja miljardi euroni.

Kuigi teised sotsiaalvõrgustikud ja reklaamist sõltuvad ettevõtted on tundnud Apple'i privaatsuspoliitika muudatuse kipitust, mille kohaselt peavad rakendused küsima kasutajatelt, kas neid soovitakse jälgida, jäi Google'i reklaamitulu tugevaks. Reklaamitulu kasvas kvartalis 43 protsenti, 46 miljardi euroni.