Carlsberg Grupi tegevjuhi Cees 't Harti sõnul on kontsern kolmanda kvartali müügitulu ja -mahtudega rahul, arvestades et orgaaniline kasv ulatus kvartali lõikes seitsme ja üheksa kuuga 8,6 protsendini.

"Ehkki COVID-19 pandeemia mõjutab kahjuks jätkuvalt väga tugevalt paljusid turgusid, on julgustav näha, et paljud Euroopa turud on taastumas ning inimesed saavad taas sotsialiseeruda ja toitlustus-meelelahutusasutustesse naasta," lausus 't Hart. "Võime olla väga rahul sellega, kuidas meie äritegevus on viimase 18 kuu väljakutsetega toime tulnud."

Kolmandas kvartalis müüs Carlsberg Grupp 35,5 miljonit liitrit õlut ja 6,3 miljonit liitrit muid jooke, kogu kvartalis müüdud jookide mahud kasvasid 5,8 protsenti 41,8 miljoni liitrini. Tänavu üheksa kuuga on grupp müünud 95 miljonit liitrit õlut ja 17,1 miljonit liitrit muid jooke, kasvades aastases arvestuses 9,6 protsenti kokku 112,1 miljoni liitrini.

Kontsern tõstis majandustulemuste kommentaaris esile, et hoolimata pandeemiast kasvasid alkoholivabade jookide ning eriõllede ja teiste jookide segment. Eriõllede ja muute jookide segment kasvas kvartalis mullu sama ajaga võrreldes 5 protsenti ennekõike 1664 Blanc õlle ja Somersby siidri toel; alkoholivabade õllede müügimaht kasvas samal perioodil 10 protsenti.

Tulenevalt oodatust parematele tulemustele kolmandas kvartalis ja nüüdseks juba alanud neljandas kvartalis uuendas Carlsberg Grupp ühtlasi aasta kokkuvõtvaid prognoose ning tõstis orgaanilise kasvu ja tegevuskasumi kasvuootuse 10-12 protsendile (varasemalt oli ootus 8-11 protsenti).